Eesmaaanur wewee patlakprezervatif Orada bir kaç kişinin numarasi oluyor. Hepsine ayni mesajı atip bekleyin elbet cevap vereceklerdir. Ben öyle yapmıştım. Azda olsa faydasini gördüm.
patlakprezervatif Eesmaaanur ben de bir tane çıkmıştı. Onun da umrunda değildim. İlk mesajı attığım da bile sanırım iki gün sonra cevap vermişti