Benm de oğlumda yeni doğduğunda olmuştu birkaç kere ben mama vermek istemiyordum sadece emziriyordum ama sütüm de azdı doymuyordu çocuk ilk cocugum oldugu için de tecrübesizdim doyuyor sanıyordum doktora götürünce yetersiz besliyorsun doymuyor çocuk dedi ondan oluyormuş sonra mama vermeye başlar başlamaz yani çocuk doyunca geçti sütün yetmiyor olabilir