ktaltuntas Kızlar bebeğimin bi anda ateşi çıktı acile gittik boğazı şişmiş dedi antibiyotik yazdı , antibiyotik vermek istemiyorum daha çok küçük olduğu için sizce ne yapsam iyileşir çabucak çok üzülüyorum :(
user33 ktaltuntas doktor önerisi olduğu için kullanın bence çabuk geçer yada başka doktora danışın neden atesi çıktı bu arada sebebi neymiş
dnzzynpmom ktaltuntas aşkım vermek zorundasin o antibiyotik verilmezse ileri derecede kötüleşir bebeğin öncelikle ağrı kesici ateş düşürücü vermiştir onu ver dedikleri ölçü kadar 4 saat aralıklı olarak calpol dolven de verebilirsin düşmüyorsa onun haricinde aşırı yüksek olursa üstünü incelt hatta tamamen kıyafetleri çıkar koltuk altı kasıklar ve alnına çok soğuk olmayacak şekilde suda ıslatıp sıktığın bezleri koyabilirsin dönüşümlü tekrarlamak şartıyla ateşi düşerse yapmayı bırak yada en son çare ne soğuk ne sıcak tam Orta derecesinde su ile duş aldirabilirsin onuda aynı şekilde iyice su altında tutup ateşi düşünce çıkarıp hemen ince şekilde giydirmelisin
12betul ktaltuntas Boğaz enfeksiyonu maalesef antibiyotiksiz geçmiyor ilerliyor ve daha zor oluyor . Ki ben de antibiyotiğe karşıyım her ateşte vermem . Ama verin siz küçük daha ilerlerse daha zor olur
ktaltuntas user33 boğazı şişmiş dedi canım köydeyiz şuan başka doktora gidemem ama daha çok küçük yoksa verirdim antibiyotik:((
ktaltuntas dnzzynpmom canım çok teşekkür ederim dediklerini uyguluyorum özellikle akşam çıkıyor yükseliyor ateşi ilaçlarını da veriyorum Allah’a emanet artık
Husnur Kesinlikle ver probiyotik kullan çocuk çok zorlanır vermezsen tabii ki sizde şuan yapacak hiç bişey yok hepimiz bu yollardan geçiyoruz hepimiz veriyoruz antibiyotik yani hayatımızda o kadar çok zararlı şeyler varken antibiyotik gözümüze batmasın
ktaltuntas Husnur doğru canım haklısın ilaç karşıtı değilim ama tek korkum çok küçük diye istemedim ama mecbur vereceğim
dnzzynpmom ktaltuntas merak etme düzelir Allah’ın izniyle antibiyotik herzaman saatinde ver ama saatlerinin aralığı düzensiz olmasın daha hızlı toplar örnek sabah 10 akşam 10 gibi geçmiş olsun ❤️