desida Merhabalar benim kızım 6.5 aylık falan sıralamaya başladı elini tuttuğumuzda da gayet güzel adımlar atıyordu maşallah diyeyim parmak ucu basma bacak ayırarak yürüme falan yapmıyordu hiç yürüme arkadaşı aldık onda da kendi gidiyordu 7.5 aylıkken şimdi 8 aylık olacak bir anda bacakları hamur gibi oldu sanki bacaklarını ayırıyor parmak ucu basıyor bir değişik yürümeye başladı normalde yürüteçe karşıyım kayınvalidemde bindi 15 dk falan sonra oldu o tesadüf mü bir de oark yatağında ayakta dikiliyor sürekli yumuşak yerde kalkmak mı dengesini bozuyor diyorum gerçi öğrendi öğreneli hep kalkıyordu park yatakta neden böyle olur çok stres oldum bacağına mı bir şey oldu yoksa alışkanlık geçici bir şey midir acaba fikri olan böyle bir şey yaşayan var mı acaba
3kedili2bebekli desida malesef çok erken sıralamanın verdiği bir zarar bu doktorum demişti kızımı 20 gün boyunca her sıralamaya başladığında oturtmuştuk, problem yok şu anlık korkmayın ama yürümeye başlayınca içe, dışa basma vs olursa doktor yardımcı olacaktır
minikmisimben desida kızımda 9 aylıktı sıraladı 2 haftayı buldu tam yürümeye başladı oda park yatakta dikiliyor ama yürümeye başladıktan 1 ay sonra falan sürekli düşmeye başlamıştı düzeldi şimdi
desida 3kedili2bebekli yaa bacakları mı yoruluyor acaba uzun süredir hep ayakta durmak istiyor oturmuyor nerdeyse biraz dinlendirsem normale döner mi acaba çok üzüldüm
3kedili2bebekli desida hayır kemiklerine erkenden fazla yuk bindi o yüzden oluyor ama şu an bir şey yapamazsınız yine de bir doktora danışın çoğunlukla geçici durumlar oluyor böyle
desida minikmisimben ay inşallah dönemsel bir şeydir ayaklarını çok garip yapıyor stres oldum öyle olunca