bensuy benimde üç aylık bazen öyle çığlık çığlığa ağlıyor ki sakinleşmiyor bir kere kendini çizdi yüzünü onda inanılmaz ağladı bende ambulans çağıracaktım sonra yaylana yaylana onu da salıncak gibi elimde havaya felan kaldırarak yürüdüm salladım tam tarif edemedim ama, öyle bi sakinleşti şimdi de her ağladığında onu yapıp yürüyünce öyle hafif sakşnleşiyor sonra memeye alıyorum