Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık. Her gün kahvaltısını hazırlıyorum yedirmeye çalışıyorum hiç iştahı yok. Ama bazen oluyor dışarda oluyoruz yanıma bi şey almayı unutuyorum ya da akşam yemeği yediremiyorum. Mesela bugün köye gittik ve hiç ilgilenemedim sadece anne sütü 😓 haksızlık mı yapıyorum hakkına mı giriyorum kendimi çok kötü hissediyorum bi şey yedirmeyince :(