56743 bende İzmir de yaşıyorum bebeğim 7,5 aylık örnek vereceğim askeri lojmanda yaşıyorum bizim evler kışın çok sıcaktı ve ilk doğduğu zaman sıcaktan bebeğim solunum sıkıntısı bile yaşamıştı doktor evin en fazla 22 derece olması gerekiyor çocuk soğuktan değil sıcaktan hasta olur demişti ben kışın gününde camları açık bırakıyordum hiç üşütür diye korkmayın direk zıbın giydirin ayağına ince bir çorap vücut sıcaklığını kontrol edin elinizle göz kapağınızla bebekler sıcağı sevmezmiş uyuduğu zaman tek katlı Müslüm örtüyle bacaklarını kapatsanız yeter klima kapı aralık kalacak şekilde 28 derece olmalı önerilerim bunlar 🙂 bir de fırsatınız varsa her gün duş aldırın gerçekten çok sıcak bebeğinizin rahatladığını sizde göreceksiniz