İpte sapta durmuyor beni o kadar bunaltıyor ki bide kwrdesj var öpecem edecem derken bebeyi uyandırıyor rahat vermiyor ve bebe krize girdi uyku bunalttı uyuyamadi zor susturduk bu oglumj napacam.bilmiyorum iyi davranıyoruz yok kızıyorum ceza veriyorum yok daha bu düzelmiş hali önce daha kötüydü ama nereye gitsem durmuyor evde bi nevi iyi az söz dinliyor 1. Sınıfa başlayacak okulda napacaz bilmiyorum kalabalık okula da vermek istemiyorum köyün okulu var orası az tenha oraya vereyim.diyorum.ablamda verme dio daha çok.şimarir göze batar dio kalabalık okula ver dip