Hanımlar bişey soracağım. Benim kızım 9.30 gibi mamasını içip uykuya geçer. Saat 1 gibi bide sabah 5 gibi mama için tekrar kalkar normal mi bu kadar mama istemesi ya valla artık gece beslenmesini kesmek istiyorum ama eğer vermezsem tamamen uyanıyor ne yapacağımı bilmiyorum. Bide mesela 1 de mama verdiysem saat 2.30 gibi gene uyanıyor ve sadece sallanmak istiyor şaştım kaldım