cLearQueen ben yurtdışı gezilerim hariç Türkiye’de tatil yapıyorsam tam olarak tatil yapmayı seviyorum, açık büfe saatlerini kovalamadan, aç kalmadan, özel hizmet alarak. Böyle dinlenmiş hissediyorum, çok kalabalık da olmasın falan böyle ondan dolayı biraz kesenin ağzını açıyorum diyebilirim😂