1 yaş bebeğime en geç saat 6 da yemek veriyorum.8 gibi devam sütü içirip uyutuyırum.ama aç olduğunu dıyup doymadığını içimi kemiriyor.acaba yalnışöı yapıyorum?siz saat kaçta veriyorsunuz akiam yemeğini?doktorumuzda devam sütünü kes diyor.geç saattede yemek verdiğimde gece gazını çıkaramıyor uykusu bölünüyor