Ya kızlar bi benimkimi böyle anlamış değilim 31 aylik allahim maşallah diyim yinede bi çenesi var nefes almıyor resmen 1 saniye susmuyor sanki karşımda 40 50 yaşında birisi var herseyime karışıyor mesela kıyafet giyiyorum bunu niye giydin , bacağını ,kolunu kapat diye saatlerce ağlıyor. Yemek yapıyorum örnek veriyorum yemeğe salca koyacağım koydum diye ağlama krizine giriyor, hic cevap da vermiyorum çünkü artık duymak istemiyorum sürekli karışıyor, emirler veriyor. Öğlen uykusu da yok sabah 7 de çenesi başlıyor gece 12-1 e kadar böyle. Bide aşırı derecede hareketli masa dolap tezgah tepesinden hic inmiyor artık tek başıma yetişemiyorum. Gün icinde elimi hiç biseye vuramiyorum çünkü beynim şişiyor artık. Bu kadar herseye karışıp konuşması, emirler vermesi normal mi. Herkesin yediğine, içtiğine,kıyafetine, oturmasına, kalkmasına, yatmasına, oynamasına aklınıza gelen herseye karışıyor, sanki çocuk değil yetişkin insan valla bazen dediği sözlere ağlıyorum 😒