mthnannsi Abla diyorlar , yapma diyorlar , çıkıp piyasayı birbirine katma diyorlar 😃 büyük oğlum 20 aylıktı küçük oğluma hamile kaldığım zaman. Araları 27 ay. Kolay değil başta söylemeliyim. Henüz küçüğünüz küçük bana göre çünkü benim plansız gebelik oldu. Büyük oğlum 4 yaşına gird küçük oğlum 20 aylık. Hatta bugün kendi kendime düşündüm . Büyük oğlundan için ah be oğlum sende küçükmüşsün dedim . 🥹 2.bebek planlı olsaydı 4-4,5 yaş çok ideal.