babyyboy25 çiğ sütü kaynatıyorum, kepçeyle sürekli havalandırıyorum, kaynadıktan sonra da bu devam ediyor dakika tutmuyorum ama kaynadıktan sonra 10-15 dakika kısık ateşte kaynıyor. Uzaktan ateş ölçerle 47 falan görünce kavanozlara alıyorum o arada 45 falan oluyor zaten 1 litreyi dolu olmayan bir kaşık yoğurtla mayalıyorum. Yoğurda bir Kaşı süt ekleyip karıştırıyor ve kavanoza ekliyorum. Eger yoğurdu dolaptan daha erken çıkardıysam sütle karıştırmadan direkt ekliyorum süte. Sonra iyice karıştırıp kapağını kapatmadan sadece üstüne koyup bir bezle sarıyorum.
Kavanozu maya ekledikten sonra yerinden oynatmıyorum. Yani bekleyeceği yere koyup orada mayalıyorum. Su an yaz sıcak fırına falan koymaniza gerek yok ama benim evim kışın da sicak oluyor o yüzden hep tezgahta duruyor.
4 saat böyle bekliyor. 4 saat bitince kavanozu alıp kapaksız bir şekilde buzdolabına kaldırıyorum burada da birkaç saat bekliyor sonra kapağını kapatiyorum.
Mayaladıktan sonra en erken mayaladığım saatten 24 saat sonra açıyorum yoğurdu.

5 yıldır böyle yapıyorum hiç hazır yoğurt almayız.