1bebe1anne kim ne derse desin sizi çok iyi anlatıyorum, sanki ben yazmışım gibi hissettim. Bizimki de öyle doğduğundan beri sürekli ağlar sizin gibi kendimi çok yıprattım eşim de aynı şekilde ama bası çocukların fıtratı böyle malesef. Yaşamayan anlamaz abarttığınızı zanneder ama biliyorumki kendileri bu duruma 1 gün bile katlanamazlar. Oyüzden bence kendimizle gurur duymalıyız.