mavis19o7 Dün arabayla şöyle bir şehir turu yaptık ve o kadar iyi geldi ki anlatamam. Bebeğim henüz 11 günlük, süt sorunum olmasa her yere götürüp açık havada yürüyüş yaparım ama maalesef sütüm az geldiği için emzirmek çok sorun oluyor. Eğer bebeğiniz sakinse açık havada hiçbir şey olmaz bence çıkıp gezin