_muzikutusuu Eltimin dişi çok ağrıyor 9 haftalık hamile hiçbir şekilde ilaç vs kullanamıyor diş çekimi falanda olmuyor doktor riskli dedi. Ne yapabiliriz hamilelikte diş ağrısı çekipte etkili yönteminiz oldu mu ağrıdan duramıyor 😢
birmommy _muzikutusuu ağrıyan dişin üzerine karanfili koyup ısırsın bir süre sonra uyuşuyor ağrı kalmıyor ben bir tek bununla rahatlamıştım ama etkisi kısa sürüyor sonra yenisini koyuyordum
Mommyhann _muzikutusuu diş gargarası var o biraz rahatlatıyor diş ağrısına en iyi gelen antibiyotik agumentindir hem hamilelikte hemde emzirirken kullandım ama ilacın tamamen bitmesi gerekiyor etkili olabilmesi için 1 hafta öncede dişimi çektirdim ağrım oldu buz tuttum rahatlattı beni belki buz tutmasıda rahatlatır onu denesin derim
elifozkan _muzikutusuu antibiyotik kullanması lazım ağrıyan diş enfeksiyon yapmıstır ve bubebek için ilaçtan da tehlikeli
irmhzl _muzikutusuu hamile degilken 20likten cokkk cekmsitim ama agzim acilmiyodu artik cektiremiyodum bikac tane karanfili koyup orayi uyusturmadini bekliyofum biraz olsun rahatliyoim diye doktor etini yakabilirdi dedi ama hicbiseu de olmadi
Efe_momm Ben de hamileyken diş ağrısı yaşadım karanfil yağı kullandım iyi gelmişti ama bildiğim kadarıyla kadın doğum doktoruyla görüşüp tedavi yapılabilir kağıdı götürüp yapılabiliyor
busrastattz Yani benim kadar diş ağrısı çeken sanmıyorum olmamıştır birde hamileyken…ben parol içiyordum birde dişinol sürüyordum bana iyi geliyordu. Eğer iltihap varsa antibiyotik kullanması gerekir doktor kontrolünde yoksa ağrı tekrarlar ve geçmez
_muzikutusuu busrastattz iltihap var kadın doğum doktoru antibiyotik yazdı ama yine işe yaramadı çekilmesi gerekiyor demiş diş doktoru henüz başında olduğu için gebeliğin riskli demişler en azından biraz rahatlatsın diye fikir almak istedim
rky2124 Ben hamileyken dişimin üzerine karanfili ezip bırakmıştım bi 15 dakika diş üzerinde tutmuştum iyi gelmişti. Yengeniz deneyebilir bunu. Bide karanfili kaynatıp gargara yapıyordum. Diş doktoru bunlari önermişti belki iyi gelir sizede
One-life _muzikutusuu neden ilaç kullanamıyo. Ben hem antibiyotik kullandım dişim için hemde çektirdim. Doktoruna bi danışsın.