Bebeğim diş cikarirken devamlı pişik yaşıyor bu da çok fazla kaka sayısından kaynaklı anında alıyorum altını yıkıyorum fakat o kızarıklık yinede oluyor ve geçmiyor Bepanthol sarı kantoran yağı pişik kremleri kullanıyorum etki etmiyorlar sizlerin başka önerisi var mı acaba