Kizlar bebegim uc aylik. Gelisimi buyumesini desteklemek icin elimden geleni yapsam da surekli eksik gibi hissediyorum. Instagramdan chatgpt’den surdan burdan gorduklerimizle robotlasmis gibi hissediyorum 😂 Doktorumuz da ayda bir goruyor sorun yoksa yok diyor otesi yok. Bazen anneme soruyorum, tavsiyelerin var midir diye, ben nereden bileyim siz oyle kendi kendinize buyudunuz diyor 😂 Var midir boyle bebek buyurken ipucu tavsiyeleriniz, sunlara dikkat et dediginiz seyler, pisik icin zeytinyagi gibi olasi sorunlara dogal cozumleriniz vs 💕