urasnannesi 4. Ayda atak vardı. Çok zorlu bir süreçti. 5. Ay bize çiçek gibi gelmişti. Kendi kendine dönebiliyordu. Dönebildiği için de gazını kendisi çıkartabiliyordu rahatça. 4. Aydaki uyku sorunumuz 5. Ayda tamamen düzelmişti.
Ve biz tadımlara 5. Ayda geçmiştik anne sütü almadığı için. Güzeldi ya 5. Ayla ilgili hiç kötü bir anım yok 😂
Diş sancılarımız 4. Ayda başlamıştı ama ilk diş 9. Ayımızda patlamıştı. 🥴