suheyla92 elf560_ garmastan pomat kullanin bi tek o ise yaradi bende. Kalkanla da kapatin bisey degmesin
ciomomss elf560_ merhaba ben hiç krem ceya ilaç tarzı bir şey kullanmadım sadece doğal içeriğinden emin olduğum tahinin yağını ayırıp kullanıyodum her emzirmeden sonra tahin yağı sürüp kapatıyordum
pervint Merhaba fito krem kullanmadım ama sudocrem kullandım 2 güne geçti çok şükür şuan acısısız emzirebiliyprum
suheyla92 elf560_ evet temiz memeyi emzirin ilaci sürün kapatin digerindeki ilaci yikayip bi sonraki emzirmeye hazir halde bekletin ben hep oyle ilerledim bebek aglayinca yıkamayla vakit kaybetmiyorsunuz boylece