Merhabalar bebeğim 2 aylık ve ilk bayramımız. Yani psikolojim çok tuhaf, yazlığa geldik yabancı yok hep yakınımız (kayınvalidemler) ama kimse bebeğime dokunsun gezdirsin bişeyler hakkında yorum yapsın vs istemiyorum. Aşırı korumacı bi tavırla öyle tutmayın böyle yapmayın vs diyesim geliyor. Abartı olduğunun farkındayım ama engelleyemiyorum da. Yeni anneyim diye mi böyle acaba yoksa benim mi psikolojim bozulmuş 😄 Zaten istemediğim şeyleri yapcak insanlar değil ama kucağına bile kimse almasın istiyorum 🤣