Kızlar dünyalar tatlısı bi oğluşum var onu çok seviyorum ama o bana düşman gibi 🥲 anneyi öp derim öper sabah uyanınca yanındaysam anne der uykulu uykulu gülümser bana, meme konusuna gelirsek zaten müptala o konuda 😀 ama bana karşı aşırı agresif istediği birşeyi yapmayınca resmen dayak yiyorum elimi yüzümü yoluyor saçlarımı yoluyor vuruyor tekmeliyor bağırıyor krize giriyor resmen. Mesela babasından telefon alıp kaçıyor ben elinden almak için gittğimde hemen anlayıp vurmaya başlıyor bana ısırıyor. Birde ağlama krizleri var sinirlnince kendinş yerlere atıp ağlıyor arkaya atıyor kendini. Çok üzülüyorum inanın korkuyorumda öfke problemimi var anlamıyorum. Ekran hiç yok diyemem ama çok az süre vardır bazen günde hiç olmuyor bazende mesela dışardayız restoranda falan hemen yemeğimizi yemek için 15 dk açıp geri kapatıyoruz bundan dolayı mı böyle acaba? Ne olur sizin varsa böyle yazın çok moralim bozuk