hayatg Kızlar gebelik zehirlenmesi yaşadım ve bebeğim erken doğmak zorunda kaldı şuan küvezde bende 3 gündür hastanede yatıyorum, dualarınızda bana ve bebeğime de yer verir misiniz
gokcen_ hayatg Benim de gebelik zehirlenmesiyle bebişimi erken aldılar ,10 gün yoğun bakımda kaldı.Şimdi 10 aylık bugünleri atlatacaksın sen de inşallah🙏🏻 Rabbim bebişini sağlıkla bir an evvel kucağına almayı nasip etsin.Sen neden yatıyorsun ?
Yagmur0606 Allah yardımcınız olsun tez vakitte sağlıkla çıkın yavrunuzla beraber inşallah bende o haftalarda doğum yapmıştım zor süreçler inşallah sağlıkla kolaylıkla atlatırsınız
ggrqnitt 32 haftalık bebekler kısa sürede kendini toparlıyor genelde içiniz rahat olsun mümkün olduğu kadar kullandığınız ilaçları Dr sorup izinleri olursa süt sağıp yoğunbakıma verin . Kaç gram doğdu bebeğiniz Çok geçmiş olsun
Birdunyabircennetannesiii hayatg İnşallah bir an önce kavuşursunuz Korkmayın prematüre bebekler çok güçlü oluyor Kuzenim 29. Haftada 1 kilo doğum yaptı Şimdi kuzucum 1 yaşına girmek üzere Sadece 70 gün küvözde kaldı o kadar Zor bir süreç evet ama kavuşacaksınız♥️