elf560_ balm şeklinde olanı kullanıyorum kıvamı vazelin gibi olandan hamileyken başladım hergün sürüyordum hemen hemen doğduktan sonra da arada bir bir ay kullandım sonra gümüş kapakla felan ıkı ay gitti öyle şükür yaram olmadı benim kullandığım balmı temizlemeye gerek yok emzirebilirsiniz demişti ebe ama ben siliyordum emzirmeden