srnayb Kızlar merhaba malum yaz geldi bebeklerimiz artık daha çok terliyor. Koltuk altı, çene altı, bacaklardaki boğumlarda kızarıklıklar için önerebileceğiniz krem var mı ?
ayisit srnayb ben doğal gül suyu sürüyorum kızarık olduğu zaman geçen yaz da kullandım 3-4 aylıkken bir zararı olmuyor doğal olması yeterli.
Ballilokmam11 srnayb bende gül suyu önermeye geldim günlük sabah akşam duş aldırıyordum o ara da gül suyu ferahlatiyir vücudunu