Yigitannesii İyi bayramlar 🌸 merakımdan bu postu açıyorum hanımlar 8 aylık 8 disimiz var 🤭 sizde durumlar nasıl
buaklinerdenaldinnerden Yigitannesii 1 yaş 2 dişi daha yeni çıktı yarısı anca göründü hahaha bizden azı da yoktur sanırım 😂
sencokbiliyon Yigitannesii bu dişler ne kadar da değişken ya, 1 yaş olup 8-10 dişi olan da var, henüz hiç çıkmamış olan da. Benim bebem 15 aylık 6 dişi var.