alinmom bu postu görünce annemin Perşembe günü getirdiği sarma aklıma geldi 🙄 hala pişirmedim bugün cumartesi 🥺 ben 4te eve geldim dün hızlıca mantı pişirdim. Gece de komşunun verdiği etten kizarttim çocuklara. Bugün de kavurma pilav cacık yaparım inşallah. Bir de sarmalar var bozulmadıysalar ☺️