Bebeğim 14 aylık 3 aydır müthiş sinir bağırma çığlık var durduk yere bile. Ama öyle böyle değil. Gittiğim yerde oturmuyo bile bi lafede yada biyerde. Kehribar takıyoruz. Topraklama yapmadım ondan olabilirmi? Yada bu huyundan nasıl vazgeçebilirim yardımcı olun