paralelevrendemutlu benim kızım 26 aylıkken alıştırmıştım tuvalete. Ama net olmanız lazım, hadi artık lazımlığa yapacağız dedikten sonda bir daha bezini bağlamamanız lazım.
Bir de öyle oturduğu gibi yapmaları imkansız, az oturmadım lazımlık yanında 🥲 Kitap okuduk, cırt cırtlı kitaplarıyla oynadık. Hatta özellikle tuvaletle ilgili olanları seçiyordum ya da sevdiği kitapları. Onlara daldıktan sonda bir anda yapıveriyordu, kendisi de şaşırıp seviniyordu yaptığına 😄
Bir kaç gün ne bez ne külot giydirdim, öyle altı çıplak dolaşıyordu. Ama lazımlığı banyoya koymadım, evin ortasına koydum ki hemen yetişebilelim diye. Alıştıktan sonra geçirdim banyoya. Bir süre sonra da klozet aparatına geçmiştik.