melikeaslan123 3ay 10 günlük bebeğim kucağımızda yürürken kendini kasıyor ellerini yüzünü vücudunu mesela merdivenden iniyoruz yine kasıyor ve çok sıçrıyor normal bazen sese bazen ani tepkilere hareketlere sıçraması oluyor bu durum normal mi
gizematadeniz melikeaslan123 9.5 aylik olacak merdiven inerken hala yapiyor cok korkuyo 😂 normal bence. Durup dururken yapmiyorsa bir sorun yok
melikeaslan123 adaatuna evet gittiğimizde sorucam mutlaka anlamadım normalde olmuyor genelde kucakta yürürken kasıyor kendini bebek arabasında vs okadar takırtılı yoldan gidiyoruz bişi olmuyor mesela
melikeaslan123 gizematadeniz evet durupdurken olmuyor kucağımızda yürürken merdiven inerken oluyor yada biri bi anda bişi dediğinde vs oluyor çok bağırmasa bile