maygirl yagmur3494 normal ne ile besliyorsaniz o sekilde besleyin yapabilceginiz bisey yok… 1 kg almıştı ilk ay.Anne sütü alıyorsa protein ağırlikli beslenin hem sütünız yağlanır.hemde bebeğe kilo aldırır.su süt yapar en cok ama süt yapar yani protein kalitesini artırır sütün.
rachelgreen_ Öncelikle her bebek kendine hastır. Benimki 2ye yakın almıştı diye hatırlıyorum sütüm yağlıydı neden bilmiyorum hiçbir şey de yiyemiyordum aslında. İlk 20 gün sadece anne sütü, 20 günden sonra da mama meme devam etmiştik sürecimiz bu şekildeydi.
hepyerdeyizz yagmur3494 1 buçuk kilo aldı . 3900 doğdu 3600 oldu 5100 olmuştu ay sonu ama bu çocuğun yapısına bağlı bir durum
ummukerem yagmur3494 sarılık riski vardı sürekli emziriyordum ama 1 kilo 60 gr (60 gr önemli😅) almıştı sadece anne sütü ile beslendi. 3 aylık olacak nerdeyse ama aylık 1 kg alıyor gibi
berivan59_ Bizimde bir aylık kontrolüne goturdugumuzde 2 kilo almıştı 3kilo doğdu 2 aylikkjen tartildiginizdada 6100 gram gekiyirdu şimdi ne kadar bilmiyiruz