ayseeguull Kızlar oğlum mama yedikten sonra yüzünde sadece kızarıklıklar çıkıyor sonra geçiyor mama dan kaynaklı oluyor diye düşünüyorum bebelac gold kullanıyordum
bebegimveben5 ayseeguull sadece ağız kenarında mı oluyor kızarıklık yoksa yüzünün her yerinde vücudunda mı oluyor
bebegimveben5 ayseeguull benim kızımda da aynı şekilde oluyordu canım ben doktoruma sorduğumda teninin hassas olduğunu söyledi mamanın aktığı yerler bu şekilde olur bir saat sonra geçer demişti sizinki de öyle olabilir belki canım