tokattanbirii 2.5 ay emmedi beni bebeğim biberona alıştığı için bende sağarak verdim hep , sonra bi anda emmeye başladı şimdi meme tiryakisi oldu. Tamamen dönmedi gündüzleri isterse emiyo sadece hala da sağım yapıyorum 6 aylık oldu ama geceleri sadece meme alıyo. Uykuluyken vs teklif edin , pes etmeyin asla ama ağlarken de çok zorlamayın emsin diye. İnşallh sizin bebeğiniz daha kısa sürede döner