Kızlar merhaba :) 39 günlük bebeğim son zamanlarda her emzirdiğimde ıkınarak memeyi bırakıyor daha sonra ağzıyla mememi arıyor bu sefer de tutmak istemesine rağmen sanki tutamıyormuş gibi , meme ucum ağzında kayıyormuş gibi tutamıyor ve ağlamaya başlıyor . Biraz sakinleşince mememin ucunu kurutup tekrar ağzına veriyorum bir iki dakika emdikten sonra yine aynı şeyi tekrar ediyor . Bende mememde süt kalmışsa sağıp biberonla veriyorum aç kalmasın diye. Kakasını da üç günde bir yapıyor biliyorum bu normal bir şey ama yinede kaka yapamama mı onu rahatsız ediyor diye düşünmeden edemiyorum.