nilikonunannesii korkmayın sakin olun anormal bir durum olup olmadığını gözlemlemeniz yeterli, mesala kusma, gözlerde kayma , uyuşukluk,kulaktan gelen sıvı yada çarptığı yerde şişme morarma çökme bunlar yoksa acile gitsenizde bir şey yapmıyorlar bebeğinizi gözlenleyin yeter keyfi yerinde ise iyidir bende ilk düşünce sizin gibi oldum anlıyorum