Acı yok Şişlik yok morarma yok soruyorum acımıyor dıyor merdıvenlerı çıkarken zor çıkıyor tek tek çıkamıyor öyle farkettık zaten bayram sonrası mı çıkarsam yoksa bugün acıle mı götürsem kötü senaryolar gelıyor aklıma ama çok hiperaktıf yüksek yerlere çıkıp zıplar düştüğü olur evde falan ama neyden kaynaklı oldu anlayamadık basına gelen var mı