nilturnakusu teşekkür ederim cevap verdiğiniz için, sizin meme reddi düzeldi mi? Reflüden bahsetmişsiniz şurup kullandınız mı sizin bebişin de sürekli ağzına bir şey gelip yutkunduğu vs oluyor mu?
Düzelmesine sevindim bizim de düzelir inşallah kilo alımı son kontrolde yok denecek kadar azdı çünkü. Bizim kilo da alt sınır çok düşük ama dediğiniz gibi sağlıklı olsunlar da önemli olan o tabii ki . Bir de meme reddiniz ne kadar sürdü?