Yabancılama bizde de 4-5 ay civarı kendini göstermeye başlamıştı 9-10 aylıkta zirve yapmıştı bu güvenli bağlanmanın bir göstergesi de oluyor korkma geçicek demişti doktor şuan 17 aylık kucağımdayken insanlara ses çıkarıyor onunla ilgilensinler sevsinler diye parkta çocukların arkasından gidiyor kalabalığa bayılıyor, ki bende yabancı bir eve bile sokamazdım geçiyor o merak etmeyin her bebek farklıdır reflüsünden sebep mide kapakçığı yavaş kapanıyordur ondan kusuyordur bişeyler ile oyalarken az az vermeyi deneyin bir kaşık verip bir dolaştırın tekrar öyle verin, önüne koyun mıncıklayıp yere atsın 1 aya ağzına götürüp tatmaya başlar. Allah yardımcınız olsun inşallah