bidebayilistersenferiya elaalp2 ücretsiz izindeyim ben 5 aylık, seneye ikinci dönem başlamayı düşünüyorum siz naptınız
elaalp2 bidebayilistersenferiya ne güzel 3 ay 20 günlük bebeğim iznin bitti raporla tamamlıycam bu dönemi ama ev aldık ücretsiz izne ayrılamayacağım 6,5 aylıkken bırakmak zorunda kalacağım heyet raporu nasıl alınıyor onu araştırıyorum 😔
bidebayilistersenferiya elaalp2 o işler biraz tehlikeli değil mi hasta olmadığı halde rapor alan bir hocamızı denetlemede sorun olmuştu
Birbahargunu Merhaba ben de Türkçe öğretmeniyim ücretsiz izindeydim, bebeğim 18 aylık bakalım Eylül’de 21 aylık olacak 2 yılın ardından işe dönüyorum
elaalp2 bidebayilistersenferiya evet öleymiş ama sezeryan ameliyatımda ölümden döndüm doktorum biliyor durumu kan değerim 6 ya düştü belki bir ümit verir 🙁
Birbahargunu elaalp2 bakacak biri yoktu bizim bakıcı da seçenek değildi, anneniz kayınvalideniz varsa üzülmeyin bazen maddiyat da gerekli oluyor, hayırlısı olsun bebeğiniz için 🌺
bidebayilistersenferiya elaalp2 sınıf olunca daha zor en azından bizim boş günlerimiz oluyor da ordan biraz kurtarıyoruz, Allah kolaylık versin😮💨
MamaUygarVibes elaalp2 geçmiş olsun , eylüle kadar toparlamış olursunuz kan değerini bence gerçekten bir sıkıntınız yoksa rapor alınmamalı sonuçta herkesin vergileri ile veriliyor maaşlar.
ipeksibel Birbahargunu annemde var kayınvalidem de var ama annemyigenime bakıyor artık bebegime bakacak gücü kalmiuof kaybanam da kendine bakıcı ariyor söylesen bak diye ben ölüyorum der kesin
canan6668 Mayaden merhaba öğretmen değilim ama göz atarken sizi görünce birsey sormak istedim özel eğitim derken özel cocuklar icin dimi Benim kardeşim down sendromlu da onunla ilgili birsey sormak istemiştim ☺️
dunnobeck elaalp2 Benim iznim yaz tatilinde bitiyor, maalesef yeni döneme bebeğim 3 aylıkken başlamak zorundayım 🫠
Kitsu Meri-Mel atanmış değilim Belirtmek zorunda olmak çok can sıkıcı 🥲 Bende öğretmenim ama atanmış değilim