Bebeğimi emzirirken sırtım çok ağrıyor eğilmekten artık uzansamda geçmiyor. Gece acı ile uyudum sabah geçmemiş. Tam sırtımın ortası. Emzirirken sizde de oluyor mu bi yolu varmı bunun sırt yaslasam emziremiyorum o şekilde. Allah rızası için bi yolu olsun 🥹