Pirasalipuding Kızlar günaydın ☀️ musmutlu bayramlar hepimize 🥰 Napıyorsunuz kimler kurban kesiyor kestiğiniz kurbanın neresinden kıyma neresinden kuşbaşı alıyorsunuz tecrübeli hanımlar🫶🏻
Pirasalipuding Pirasalipuding birde bebeklerle nasıl olacak ya nasıl ete yardım edeceğim bilmiyorum 🤷🏻♀️
zeyneppce Pirasalipuding Yardım edemeyebiliriz bence 🤭 kucuk bebekse yardım etmek zor olur uyursa yardım edebilirsiniz. Ben de hamileyim kizim uc yasinda midem çok kötü esim bahçede kesti getirdi simdi dogramasi kaldı Allah kabul etsin ❤️
Marfa_marfusha Pirasalipuding ama şunu biliyorum etin en güzeli yeri kolu dur daha doğrusu benim için öyle
Pirasalipuding Marfa_marfusha ya mesela rastgele böyle eti güzel olan yerlerini alıp kuşbaşı doğruyorum ama pişirince bazıları pişiyor bazıları pişmiyor ama neresi olduğunu anlamadım bu bayram ayrı yapacağım bakalım 🤷🏻♀️
[silindi] Pirasalipuding iyi bayramlarr bugün benim eşime nöbet yazdıkları için kızçeyle baş başa evdeyiz yarın başlayacak benim bayramım 😅
Pirasalipuding [silindi] hadi ya olsun geç olsun güç olmasın 🥰kızınla bayram kahvaltısı yapın ana kız süslenin 🫶🏻
Pirasalipuding dilemma 😄zaten şu anda balkona kızlarla oyuncak oynuyoruz onlar aşağıda kesiyor anca bunlar uyuyunca inerim ☺️
bisenakillisinzaten Pirasalipuding hayırlı bayramlar 🌹eşim eti aldigiyla et çekilen yere götürüyor yarısını kusbasilik yarısını kiymalik yaptırıyor
Pirasalipuding bisenakillisinzaten evet bizde öyle yapıyoruz ama etin neresi daha güzel kıyma neresi kuşbaşı olur onu anlamıyorum
princessmom_ Pirasalipuding Hiç sevmemm etii kokusunu 😂 o yüzden bugün evden çıkmayacağımm yarınn bayramlaşmaya giderm😂 İyi Bayramlar bu arada🌸
NariNariKiminYari Pirasalipuding bizim çevremizde verebileceğimiz ihtiyaç sahibi yok o yüzden yurt dışına kestiriyoruz. Kendi evime de sokmuyorum kurban etinin kokusunu 10 metre öteden ayırt edebiliyorum 🥲