essnsr benim bebeğim de kalp sorunu var kesinlikle siyami Ersek hastanesi Ahmet çelebi doktora bakın ben randevu bulmaya çalışıyorum ona yorumlarını da okudum gidenleri de duydum adam o kadar çok hayır duası alıyor ki bir sürü kişi şehir dışından gelmiş resmen senelerdir ondan başkasına gitmeyen var nice çocukları iyileştirmiş. Ben tabi daha gitmedim kendisiyle tanışmadım ama randevu ayarladığım gibi gidicem. Bu ara da biliyosunuzdur belki çocuk kardiyolojisine gidebilmek için de çocuk doktorunun alan açması lazımmış bende yeni öğrendim açtırdım onu.