ezgiii12490 ilk çocuğumda hergün düzenli içtim hiç aksatmazdım 3 kilo 400 gr doğdu gayette sağlıklı ama ikincisinde saldım bir kaç defa içtim sonra hiç içmedim yalan yok doktorlar sorduğu da içiyorum diyordum🤣oda 4 kilo doğdu gayet sağlıklı ama kullanmayıp çocuğu gelişmeyen de duydum yine hamile kalsam kullanırım herhalde ya aklıma geldikçe