yyuzgulec ben randevu aldim bakalim bekliyorum. Daha olmadim 60gün oldı olacak gibiyim test de yaptim ama enfeksiyon oldıgunu düşünüyorum akıntım çok kötü koku kaşınma spiral den kaynakli mi acaba enfeksiyon bakalim ödemden dolayı ayaklarım şişiyor test yaptim ya içim rahat o sebepten 2testde negatif çıktı