edadeniz35 bi çok doktor videosu izledim. Nerdeyse çoğu 3 gün kuralını gereksiz buluyolar. Sadece alerjen ürünlerde 3 gün kuralı uygulayın diyolar. Yoğurt, yumurta gibi. Valla bende oğlumda 6 ayı beklemiştim kızım da 5. Ayı bir hafta falan geçti tadıma başladım. Patates havuç yumurta yoğur olarak gittim ıspanak verdim. Havuç ve ıspanagı çok sevmedi. Ama yoğurtta allahımmm hem yemek istiyo agzını acıyo hemde her yediğinde gözünün birini kapatıyo ekşi geliyo 😂 elma muz denedik. Onlarıda sevdi. Elmayı cam rendede iyice hem rendeleyip hem cam rende üzerinde çatalla ezdim blender kullanmayın hiç. Benim 2. Oyüzden daha rahatım gercekten. Bugun mesela karpuzun suyunu emıyodu arada yemk yerkn tutuyodum şimdi dişi yok ısırmayı çiğnemeyi öğrendi karpuzu ısırdı buraktım tutmadım parmagımı soktum damagında tutmus aldım hemen. Zaten boğazında kalmasın dıye yanınıDa su bulundurun bıraz bıraz yedıkten sonra su verın. Ben genelde tadımı yaptıktan sonra emziriyorum agzında falan kaldıysa bişey tamamen gitain diye.