aselina8006 aaa sana bişi diyimmi ben acillik oluyordum sancı konusunda bi paket majezik bitiriyordum…. doğumdan sonra bende korkuyodum agrı kesici içemiycem sancıyı nası çekicem diye aaaa şokkk hiç sancı olmuyo yada parolla idare edecek kadar oluyo❤️❤️