Çok küçük ve soğuk bir şehir. Merkezde olanaklar daha iyi. Göle ilçesinde yine olanaklar iyi. Çocuğunuz varsa merkez ya da göleyi öneririm hastanesi var. Çıldırı çok bilmiyorum, kışın şenlik düzenleniyor. Posof yazın gerçekten güzel ama mümkünse tercih etmeyin. Damal ve hanak da posof gibi küçük. Ev iyi kötü bulursunuz. Ama elinizi çabuk tutmanız lazım. İki sınır kapısı var gürcüye gidip gelebilirsiniz.