Kızlar cok kotuyum gercekten. Vanda gorev yapıyoruz hem deprem cok korkutucuydu hem virüs geldi kapımıza dayandı. Bebeğim daha iki aylık sanki ev sürekli sallanıyor gibi hissediyorum elazığ depremindeki görüntüler geliyor hep gözümün onune normalde de elazığlıyım. Deprem oldu dışarıya cıkamıyoruz soğuk var virüs var. Eşim işe gidince evde tek kalamıyorum eşim gelince sanki onda virüs varmıs gibi hissediyorum hep. Pskolojim iyice alt üst oldu bu şehirden gitmek istiyorum annemlerin yanına ama ölümden kaçıs yok heryerde basımıza gelebilir. Burda kimsem yok cok caresiz ve yalnız hissediyorum kendimi. İyice delireceğim bunları düşünmekten