elnare952_ tam aksıne yargılıcam, hadi yanlışlıkla olsa eyvallah ama bı çocuk sahıbı olmuşsunuz demekkı dogurgansınıx ustelık 5 aylık istemedıgın halde neden korunmuyorsunuz. Ya herseyı gectım il ısten gevtıkten sonra aldırma dusuncesıne kapılıyorsunuz sızınn gıbıler bence hıc uremesın o bebegın gunahı ne hey allahım korunmuyorlar sonra ne yapmalıyım oluyor zaten korunmayan ınsana aldır dıyen bence vıcdanını sorgulasın bıle bıle lades demıss ınsanlara yorum bıle yapmamak gerek bence kımse sızın gunahınıza ortak olmaz. KORUNSAYDINIZ ne yaparsanız yapın bu saatten sonra